На KazinoPro.mk, се стремиме да обезбедиме точни и корисни информации. Сепак, ако имате поплака во врска со содржината или услугите на нашата веб-страница, ве охрабруваме да не контактирате за да можеме навремено и ефикасно да ги решиме вашите загрижености.
Содржина
- Како да поднесете поплака
- Потврда за прием на поплака
- Процес на истрага
- Решавање на поплаката
- Процес на ескалација
- Чување записи и повратни информации
- Важни напомени
Како да поднесете поплака
Ако имате поплака, можете да не контактирате преку еден од следниве начини:
- Е-пошта: Испратете ја вашата поплака на [email protected].
- Веб-форма: Поднесете ја поплаката преку нашата контакт-форма на https://kazinopro.mk/kontakt/.
При поднесување на поплака, вклучете што е можно повеќе детали, вклучувајќи релевантни документи или докази кои ја поткрепуваат вашата поплака.
Потврда за прием на поплака
Ќе ја потврдиме вашата поплака во рок од два работни дена и ќе ви го дадеме името на лицето кое ја обработува. Ако поплаката е сложена и бара повеќе време, ќе ве известиме со привремена ажурирана информација во рок од десет работни дена.
Процес на истрага
Откако ќе ја примиме вашата поплака, ќе спроведеме темелна истрага. Нашата цел е да ги решиме поплаките што е можно поефикасно. Врз основа на природата на поплаката, можни исходи вклучуваат дополнителни информации, разјаснување на содржина или спроведување корективни мерки.
Решавање на поплаката
Се стремиме да ги решиме сите поплаки во рок од десет работни дена. Доколку не можеме да го исполниме овој рок, ќе ве контактираме за да ви ја објасниме причината за доцнењето и да дадеме нов временски рок.
Процес на ескалација
Ако не сте задоволни со решението, можете да ја ескалирате вашата поплака. Ве молиме контактирајте не на [email protected] за да ги разгледаме понатамошните чекори. Ќе го анализираме случајот за да обезбедиме фер и задоволително решение.
Чување записи и повратни информации
Сите поплаки и одговори се евидентираат и се чуваат најмалку шест месеци за внатрешни цели. Нашиот менаџмент ги прегледува поплаките за да идентификува трендови и можности за подобрување. Вашата повратна информација е вредна за унапредување на нашите услуги.
Важни напомени
- Осигурете се дека сите информации и докази се точни и комплетни. Недоволни или лажни информации може да резултираат со отфрлање на поплаката.
- Имаме нулта толеранција за неосновани обвинувања. Ве молиме, осигурете се дека вашите тврдења се поткрепени со релевантни докази.
- Ако вашата поплака се однесува на специфична содржина, како што е напис или рецензија, јасно наведете ја содржината и проблемот што сакате да го адресирате.
Посветени сме на навремено и фер решавање на вашите поплаки. Ви благодариме што ни помагате да ги одржиме високите стандарди на KazinoPro.mk.